~psyco entertainment~


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones

Sunday, January 25, 2009

~per cer~

lama gak x masuk blog aku ni...kalau masuk pun kejap2 jer...biasalah kan..keje..keje..keje...hari2 keje pun bosan gak...x keje pun bosan gak...so aku rasa dari bosan dok umah baik bosan kat tpt keje, ader gak hasil hujung bulan...(fulus)...ahaks...

nie psyco nak gossip nie...ari tu waktu psyco tgh keje..dtg lah dua org artis nie...yg dulu nyer pernah berkongsi rumah,katil,almari,bilik mandi,makan,kete atau aper sajer lah yg diorg penah kongsi.....(tapi skang ni dah x der dah,cuma kongsi anak je lah yg tinggal)huhuhuuuu...
diorg nie dah bercerai...kata org kekadang biler dah bercerai nie nak pandang dari belakang pun x nak..tapi dia org nie...masyallaaaaahhhh...mmg mesra sesangat...psyco tgk pun rasa iri hati tau...tp biorlah diorg....psyco mmg bangga dgn diorg nie...walaupun x bersama lagi..tp sifat ibu bapa nyer masih lagi terdorong untuk untuk tidak bermusuh sesama sendiri...alhamdullilah..psyco doa kan agar satu hari nanti diorg akan bersama kembali...dan bg org yg mengutuk diorg tu....insaflah....kalau nak ngutuk pun jgn lah kat depan aku ok...

aku nie pun ader family...jadi aku pun mungkin terasa kot kalau terjadi nyer pada aku...huhuhu....tp alhamdulillah aku dpt keluarga bahagia disebabkan seorg insan yg dilahirkan pada 11 april 2007....

memperkenalkan....



~PUTRY NUR BATRISYIA~
beberapa jam selepas di lahir kan...


~ketika berusia satu bulan~



~4 bulan & dah mula meniarap



~5 bulan(nie dah start tumbuh gigi lah nie)



girl dgn mama celebrate 1st birthday



~setahun setgh~
persediaan utk menyambut raya yg ke2
bagi anak aku ni.(dah pandai bergaya ni)
nak wat cam ner..anak kesayangan aku..tunggu lah yg kedua lak kuar....
baru lah thrill..


saat paling best adalah mengadakan hari family aku sendiri pada setiap minggu...best x aku...bapa mithalilah kata kan.....huahuahuahuahuahuahua....


so aku rasa tu jer kot gossip aku..tapi sebenarnya aku nak citer pasal anak aku...wat per nak gossip2....x elok tu....wat tambah dosa wat per...kalo tambah duit k gak....apa2 pun jgn lah bergossip..k..sayangi keluarga anda..dan dgn ini juga di ucapkan SELAMAT TAHUN BARU CINA pada yg menyambut dan pada yg balik kampung SELAMAT PULANG DAN SELAMAT KEMBALI...SAYANGI KELUARGA ANDA SEBAGAI MANA ANDA MENYAYANGI AWEX DAN BALAKZ ANDA......ok.....dan trima kasih pada sony ent. serta restoran mamak yg menaja gosip yg x hangus ini...semoga berjumpa lagi pada hari dan waktu yg lain dlm bloggers bersama psyco69

3 comments:

  1. comieeenya dia..... hu3

    sila ambek kad...makaseh!! ;)

    ReplyDelete
  2. CHIBSSSS~~~~ MY lovely Chib~ :D

    ReplyDelete
  3. owh....bapa org rupanya...hehe....
    comel la ur daughter....ehe

    ReplyDelete

 
Blog Template by suckmylolly.com : background by Babii Pink