~psyco entertainment~


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones

Sunday, January 18, 2009

~hari yang gelap~

hari yang gelap kini sudah hujan....huahuahuahuahuahua...
aper cer ekk....aku pun x tahu aper yg nak disembangkan...
tadi aku g tesco...tetiba ader minah tiba2 sound aku berapa harga limau mandarin...
aku pun cam blur gak...apsal dia tanyer aku...jenuh gak lah aku pikir...
pastu dia dtg tanyer lg skali...aku ckp mana aku tau...tetiba dia melenting....hek eleh...tetiba jer nak kuang ajar...suddenly..dia minta maaf kat aku...aku pun hairan gak...rupa2 nyer dia ingat aku nie keje kat tesco...bila tgk baju aku...lor....aku pun dgn hati kering pun ckp....lainkali tgk lah harga yg terterakat atas kotak limau tu...besar jer tulisan yg diaorg(tesco) paparkan....jgn nak main maki jer....nasib baik lah hari nie gelap...kalau terang dah lama...aku keje kat tesco...kuar jer dari tesco...aku nampak lah plak dua org awex nie...mmg cute...diulangkan mmg cute giler..cute giler lah cute nyer...aper yg menarik tentang awex nie...perghhhhh....diaorg x pakai bra..wa ckp lu.....geram lak tgk diaorg...nak jer gua rapat kan ..tapi....father n mother diorg ader lak....cisssss......kalau dpt gua cium2 pipi diorg...comel sgt lah katakan......ermmm....pastu gua dgn gamble nyer, tanyer kat father diorg...selamber nie....hikhik...

aku :- bang mintak maaf lah ek kalau kacau...
abgtu:- x per...aper dia?
aku :- sajer jer bang nak tanyer umo anak abg nie...
abgtu:- (dgn selamber dekk abg tu jawab) yang akak nyer 3 tahun yang adik nyer lak 1 1/2

so tu lah hari yang gelap cos nak hujan nie...lor aper yg aku mengengine nie....aper2 jelah...aper yang penting ari nie.....aku hepi coz anak aku dtg tpt keje aku.....hahahahahhaaaaa....hidup psyco....

p/s:- bergembiralah pada hari hujan...

3 comments:

 
Blog Template by suckmylolly.com : background by Babii Pink