~psyco entertainment~


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones

Monday, January 19, 2009

Ari ni dah masuk 19 hari dah kita tempuhi tahun 2009…perghhhh x rasa siot…esok lusa dah nak sambut tahun baru cina lak…huhhhhh..sekejap jer…dari pertukaran tahun dah boleh nampak ekonomi kita yang semaik membangun contohnyer,barang makin naik..gaji makin turun..karipap dah jadi 40sen sebijik..goreng pisang sah tinggal 4 kerat jer rm1…minyak trn naik…shopping komplex makin byk..lagi byk lah kaki lepak kat shopping komplex..parking lagi lah x cukup…parking kat tepi jalan sure kena saman..biler x bayar saman sure naik mahkamah..biler naik mahkamah,x cukup duit nak bayar saman, sure tido hotel pintu besi…so makin ramai lah penghuni hotel tu…tapi x per..drpd sewa budget hotel..kang x pasal2..kantoi benda lain lak…payah tu…so daripada masuk budget inn atau hotel pintu besi baik masuk clubbing…dah masuk clubbing tentu kena order air setan…balik dari clubbing dah mula lah nak tunjuk otai kat jalan…BOOOOOOOOMMMMM…sekali di timpa benda tak elok kalau masih bernafas tentu jumpa katil bernombor…silap2..x jumpa katil bernombor..jumpa tiang kat atas..kes naya jer..dah lah dpt rumah tiang terbalik dah tu terpaksa lak beratur kat pintu neraka…uihhh…mintak lindung lah dari malapetaka tu..subhanallah…..cerita pasal clubbing..minum2 ni,terasa haus lak tekak…jap aku nak minum (minum coke tau)
Perghhhh….juara lagu pop rock meet uncle husin…..(alamak terkeluar tajuk lah pulak)
Anak aku pun sibuk nak wat blog nie…bini aku lak tgh tgk juara lagu….hai…tgk org yg menang dapat duit ni sayu lak hati aku biler tgk iklan palestin…
Alamak meet uncle husin menang juara lagu 23….syabas…syabas…tingkatkan prestasi lebihkan motivasi anda…heheheheheheheeeee(sori iklan jap)….lagipun aku nie layan underground so support lah local band anda…
K , kat ner tadi ekk…ermmm(aku baca balik aper yg aku taip)oohhh..ok..pasal anjing yg membedil palestin tu…kesian…terharu tau…kalau lah juara juara lagu tu baik hati..aku rasa derma je lah duit yang meraka menang tu kat tabung gaza…insyallah murah rezeki ko org……jap aku nak layan juara lagu dgn bini aku yg tercinta jap…Besh gak der….ayam goreng nie..opsss
So aper tadik ek..oh ye…trima kasih pada stage cosmetic kerana menaja juara lagu..hihihiiii….
Aper lagi…anak aku nie asyik tanyer aku jer…aku x paham aper dia ckp..tp aku rasa dia paham aper aku ckp kat dia..biasa lah anak aku yang sulung nie baru nak masuk 2 tahun petah lah berckp….ko org nak tgk pic anak aku…nanti aku tunjuk kan..lagipun aku nak train anak aku supaya jadi psyco cam aku….baru generasi psyco…hahahahahahahahahaaaa….bak kata elyana kalis rindu….tapi kata faizal ismail kalis paku kalis batu..(sbb elyana x suka pakai selipar bila nyanyi)…nie pun dah nak masuk 2 org nie…bini aku skang ader baby lagi sorg..alhamdulillah..murah rezeki aku…
So aku harap tahun nie akan menjadi tahun yg paling beshh skali dlm hidup aku,bini aku yg tercinta lagi tersayang serta anak2 aku yang aku tatang bagaikan minyak yang penuh….untuk korang lak…budget2lah duit tu….sbb karipap dah naik harga…astro dah byk cerita….wayang dah makin byk main citer baru..pertaruhan bola pun dah kiri kanan,dvd cetak rompak dah bersepah,roti canai makin mahal kuah makin sikit,air milo ais makin kurang ais pulak yang lebih(ingat kiter nie order ais ke aper)….so simpan lah duit bawah bantal…jgn simpan kat bank..coz x selamat…sebab kalau kita ader rm 300.21 kiter Cuma tgk rm 300 jer yg 0.21sen tu x pandang..mana x nya duit syling x leh nak kuar dr mesin kan..tapi kena ingat..yg 0.21sen tu lah yg selalu hilang..kalau satu akaun hilang 1sen…cuba bayangkan kalau ader berjuta akaun di dunia nie…perghhh pasti kaya org itu…jadi simpan lah duit tu kat dlm bantal….ok..skang aku nak layan movie lak dgn bini aku…tajuk citernyer *kenapa sepi tanpa suratkhabar*ok jumpa lagi di hari dan waktu yang lain…ok…dah tutup lampu tu….bawak twities tu skali jgn luper air coke tu…….skang senyap bley x? wayang dah nak mula ni….ingat bayar per tgk wayang kat sini…rumah aku tentulah free ………..wakakakakakakaaaaaaaa…..tu jer…enjoy semua…ssssaaaaaaaaaaaaalllllllllaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmm……

3 comments:

  1. kenapa sepi tanpa suratkhabar
    hahaha weh beh ker cter nih
    hehe sape pelakon hehehe

    ReplyDelete
  2. pelakon nyer adalah

    -fashie sundhu
    -ali puteri
    -kartika ajis

    dan pandailah ko ubah nama pelakon yg lain tu...hahaha

    ReplyDelete
  3. ngahahahaha!!! hoi hoi... kau tok promote anak ka apa? tedah anak buah terchenta ku~

    ReplyDelete

 
Blog Template by suckmylolly.com : background by Babii Pink