~psyco entertainment~


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones

Tuesday, February 3, 2009

~kisah nyata~ hayatilah

jam dah menunjukkan pukul 5pagi....tapi mata aku x lak rasa ngantuk,nak tgk astro x der citer besh...na main game...penat lak jari aku...nak hisap rokok...abis lah plak...nak pegi kedai,malas lak rasa nak turun bawah...aper yg aku nak buat...(tentulah buat blog skang nie...sbb x leh tido)...

tapi aper yang aku nak tulis kat blog aku...idea tgh x der,pikiran ntah ke mana...tgk anak bini aku tido sedap lah plak....nasib baik lah ari nie aku cuti...

tapi aper lak aku nak buat...xkan x tido kot..ishhh bahaya..bole memudaratkan penglihatan..ahaks
jap nak bakar rokok jap..lor mana ader lagi..tensen nyer...

so....kalau lah korg kat situasi aku skang nie...skang nie kan.....aper lah agak nyer yg korg buat...pikir-pikirlah dan renung-renungkanlah sejenak..................................

jadi setelah aku berfikir,....sambil merenung tepat di mata hati ku...aku dah dapat satu idea utk blog aku pada pagi nie...alhamdullilah...berkat ketenangan dan dilapangkan fikiran...maka siap lah blog aku pada pagi ni...

fikir punya fikir..dah jadi satu blog..wat per nak fikir lagi,,ye tak...mata dah ngantuk..tido lah....selamat menyambut hari yang baru utk semua....assalamualaikum....sekian...

p/s
nak gi bawah jap beli rokok...

1 comment:

 
Blog Template by suckmylolly.com : background by Babii Pink